Beter ranken in Google, meer awareness opbouwen met je doelgroep of de conversie op je website verhogen. Allemaal doelen waar videomarketing bij helpt.
SKIPP is een full service creative agency voor het maken van video’s in de breedste zin van het woord. Van animatievideo’s tot bedrijfsfilms en van commercials tot campagne video's.
SKIPP brengt jouw verhaal krachtig in beeld én we brengen je video onder de aandacht bij je doelgroep.
Meet the SKIPP'ers
SKIPP is één grote creatieve familie. Met een groep van creatieve experts op het gebied van video, animatie, strategie, branding, online marketing en positionering brengen wij verhalen in beeld.
Meet the SKIPP'ers
SKIPP is één grote creatieve familie. Met een groep van creatieve experts op het gebied van video, animatie, strategie, branding, online marketing en positionering brengen wij verhalen in beeld.
Dat hele riedeltje doen we al sinds 2005. Met héél véél plezier! En succes.
We hebben een lijst met mooie opdrachtgevers van het MKB, marktleiders en mooie merken.
Neem een ABN Amro, Yamaha, Nationale Nederlanden, Shell en de NS. We zijn dol op uitdagingen. Kom met een moeilijk product en we geven je er een boeiende video met een helder verhaal voor terug.
Zeker als we onze eigen, vrije gang mogen gaan. Dan is video maken het allerleukst. En zo halen we het beste uit ons werk en uit jouw verhaal.
Zo werken wij:
Stap 1: Research
We sturen je een aantal huiswerkvragen toe. Denk aan: ‘Welke voorbeelden van andere video’s spreken je aan?’, ‘Wat wordt de stijl van de video?’ en ‘Wat zijn de creatieve voorwaarden?’. Jouw antwoorden vormen de basis voor het script.
Stap 2: Strategie & Conceptontwikkeling
Met jouw input stellen we de strategie en het concept voor je video op. We kijken goed naar de doelgroep en in welke fase van de customer journey de kijker zit. Deze onderdelen vormen de basis van de storyline.
Stap 3: Storyline
Onze creatieve ideeën werken we uit in een script. Dat doen we in co-creatie met jou. Jij bent uiteindelijk degene met de meeste kennis van je product en doelgroep. En jij bent degene aan wie we de video opleveren. Belangrijk dus dat jij er blij mee bent!
Stap 4: Storyboard
Krijg je een lach op je gezicht van het script? Dan werken we deze uit in een storyboard. Hierin verwerken we je input uit de briefing en jullie aangeleverde styleguide. Zo verwerken we jullie merkidentiteit in de video en wordt deze herkenbaar voor de kijker.
Stap 5: Production
Storyboard klaar, produceren maar! Afhankelijk van je video komen we op locatie filmen of we zetten een mooie animatie in elkaar. Dat doen we in onze studio. Natuurlijk updaten we je tussentijds over de vorderingen en laten we je delen van de video zien.
Stap 6: Activation
Heb je akkoord gegeven op de video, dan leveren we een final versie op in elk gewenst formaat. Zo kun je ‘m op ieder platform verspreiden. Dat kunnen wij trouwens ook voor je doen. Met 30 online marketing specialisten zorgen wij dat jouw video onder de aandacht komt bij je doelgroep.
Stap 7: Check & Improve
Je video draait op de kanalen waar je doelgroep ook te vinden is. Top, maar welke resultaten levert het op? Dat evalueren we na een aantal weken met elkaar. We analyseren onder andere welke reacties jullie krijgen op de video, wat de ROI van de video is en hoe we de resultaten kunnen optimaliseren.
Werken vanuit deHouthavens
We zijn trots op ons mooie kantoor in de Houthavens. Die delen we overigens met online marketing bureau Whello, BureauTekst en onze eigen labels Shootz en Livestream Solutions.
Samen vormen we één label. Zo heb je dus altijd het beste van 3 werelden: tekst, beeld en zichtbaarheid. Dat zorgt ervoor dat klanten optimaal kunnen groeien.
Our partners and friends
Van zorg tot IT of marketing bureau: wij werken voor allerlei verschillende bedrijven. Dit zijn een paar van onze klanten waar we vaak voor werken.
Wij helpen je graag bij het ontwikkelen van unieke, boeiende merk content in de vorm van video en animatie die het bewustzijn vergroot, draagvlak creëert en je merk succesvol positioneert.
Don't be shy,say hi!
Ik help je graag verder! Robin Gatsonides Creative Lead