Pakkende Promotiefilms binnen handbereik.

Een pakkende promotiefilm begint bij een goed verhaal. 

Bij SKIPP gaat storytelling voor techniek. Daarom willen we eerst alles weten van je bedrijf of organisatie: het grote "Waarom en voor wie". Welke kernwaarden leidend zijn voor mensen, processen, diensten en producten. En dán maken wij het verhaal waarmee we je bedrijf onderscheidend in de markt zetten met behulp een pakkende promotiefilm!

 

Onze aanpak:

Met een promotiefilm breng je niet alleen een inhoudelijke boodschap over, maar ook een beleving. Er is vast een voorbeeld van een commercial of video die bij jou als kijker is blijven hangen, terwijl de boodschap eigenlijk niet relevant is. Wij combineren een heldere boodschap op een zodanige manier met beeld en geluid dat het jou doelgroep prikkelt en overtuigt.

Onze aanpak is simpel en solide. Eerst doen we de inventarisatie en analyse en daarna volgt de creatieve uitwerking. Je krijgt die voorgelegd in een verhaallijn en een uitgewerkt script. Zo heb je helder inzicht in de wijze waarop wij je boodschap in beeld willen vertalen. Na aanpassingen en akkoord gaan wij op pad om te filmen. Daarvoor regelen wij locaties, apparatuur, crew en acteurs of de bedrijfsvertegenwoordigers die in beeld komen. Wij gebruiken high-end apparatuur: van 4K camera’s en gemotoriseerde sliders tot drones. Wij monteren alles inclusief voice-over, muziek, animatie en motion graphics tot een branded en professionele videoproductie.

Hoe wij werken:

Bij een promotiefilm gaan we gericht op pad om vast te leggen wat wij voor ogen hebben. Voorafgaand bepalen we in een productieoverleg welke apparatuur we inzetten, maken wij een shotlist van alle benodigde scenes en gaat onze producent, indien benodigd, acteurs scouten, de voice-over selecteren en een planning maken. Vrijwel alle opnames maken wij met haarscherpe cinemakwaliteit camera’s voor een eigentijdse uitstraling die je ook in tv-reclames en Amerikaanse series ziet. In onze high-end studio worden de beelden uiteindelijk gemonteerd en voorzien van motion graphics, voice-overs, ondertitels, stockbeelden, enzovoorts. Daarna ontvang je de eerste draft ter goedkeuring. Als de promotiefilm uiteindelijk helemaal klaar is kunnen wij je helpen met videomarketing.

Onze laatste Promotiefilms

SKIPP Showreel

SKIPP Showreel

Veko Lightsystems

Veko Lightsystems

Kwink groep

Kwink groep

Veranco

Veranco

Visma

Visma

Transus

Transus

Roka

Roka

ABN-Amro

ABN-Amro

Vifit

Vifit

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden

Accenture Innovation awards

Accenture Innovation awards

Dit is hoe wij werken:

Briefing & brainstorm

Wij komen langs, bespreken de aangereikte informatie en stellen uitgebreid vragen. Het doel is helderheid en consensus. Bij voorkeur zijn alle stakeholders bij deze brainstorm aanwezig.

Debriefing

In een document koppelen wij puntsgewijs terug wat wij begrepen hebben. Dit wordt vervolgens aangepast met commentaar en correcties van de opdrachtgever, zodat er een gezamenlijke maatstaf voor de creatie is.

Concept ontwikkeling & script

Vanuit de Debriefing ontwikkelen wij een concept dat de boodschap goed neerzet. Hieruit volgt een uitgewerkt script dat tekst, beeld, geluid en voice-over op de tijdlijn van de video of de animatie uitzet.

Productie & eerste versie

In het geval van video plannen wij in nauw overleg crews, locaties en draaidagen in. Bij 2D en 3D animatie leveren we een storyboard met de ontwerpen, die na goedkeuring worden geanimeerd.

Revisie & oplevering

De eerste versie passen wij aan na review door de opdrachtgever. Hieruit volgt tweede versie die de overeengekomen correcties bevat. Voor de finale oplevering zijn kleine en laatste correcties natuurlijk nog mogelijk.

  •  

    “Wat mij bijblijft is het gevoel dat er echt moeite gedaan werd om zich te verdiepen in onze business.

    En dat de ideeën die vervolgens uitgeschreven werden, helemaal aansloten. 

    Dat werkte heel duidelijk en leidde tot een echt goed eindproduct.”

    Jerry van Dorssen
    Managing Director Transus EDI

     

     

  •  

    “SKIPP levert zeer professionele kwaliteit. 
    Wat ik sterk vind, is dat er gewerkt wordt met een inhoudelijk betrokkene en een visueel verantwoordelijke. 
    Door deze combinatie krijg je echt iets bijzonders als klant.”

    Joost de Boer
    Managing Director Projects & Modifications Vector Maintenance

  •  

    “Wat SKIPP kenmerkt is de wendbaarheid en het commitment om goed werk te leveren.

    Snel acteren en reageren op onze wensen,
    dat zie je ook terug in de kwaliteit!”

    Danny de Gier
    Marketing Director Willes Towers Watson

  •  

    “On time delivery, messaging skills, great visual output, great collaboration,

    hands-on mentality, quick turnaround, that’s what the guys from SKIPP
     bring to our rapidly expanding global business.”

    Rose Mensink
    Director Global Events & EMEA Marketing EnterpriseDB

  •  

    “Voor ons is SKIPP samen te vatten in een paar kernbegrippen:
    flexibel, meedenken, snel handelen, goede prijs/kwaliteit 
    en informeel in de goede zin van het woord!”

    Drs. Bernie Hermes
    Sponsoring en fondsenwerving dienst communicatie VUmc

     

  •  

    "Meedenken, praktisch, oog voor kwaliteit, creatief en gewoon ook vriendelijk!

    Dat is waarom wij graag met SKIPP werken.
    De sterke inventiviteit maakt SKIPP ook zeer kostenefficiënt.”

    Robbert-jan Knoppers
    Global Marketing & Communications lead Keykeg

Wij werken o.a. voor:

Wil je meer weten over de impact
van onze promotiefilms?

Laten we een keer vrijblijvend brainstormen.

Wat is de bedrijfsnaam?

Wie is de contactpersoon?

Wat is het Emailadres?

Wat is het telefoonnummer?




herkomst

Ongeldige invoer

Of bel ons: +31  (0)88  141  14  14