Waarde en relevantie communiceren

Marketingcommunicatie heeft tot doel om verkoop te ondersteunen. In deze tijd van transparantie en online informatie ligt dat genuanceerder dan platweg reclametaal uitslaan. Verkoop is namelijk gunning (vraag maar aan je sales managers). En gunning vindt plaats op basis vertrouwen en sympathie (Branding). Vertrouwen is weer gebaseerd de verwachting van waarde. En waarde is dat wat het belang van de klant dient. Om dat te weten moet je simpelweg de klant kennen. Realiseer en communiceer waarde waardoor je content relevant is. Dat is marketingcommunicatie anno nu.

Met SKIPP heb je voortaan alles in één creatief en slagvaardig bureau om communicatieprojecten uit te rollen. Van analyse en uitgewerkt communicatieplan tot creatieve uitrol. Zo werk je zonder ruis en vertraging van afzonderlijk werkende partijen, sneller en makkelijker aan tastbare resultaten. Wij nemen graag alle zorg uit handen: analytisch, kritisch-creatief en met kennis van zaken. SKIPP brengt je marketing in beweging.

Op zoek naar een slagvaardig bureau om communicatieprojecten uit te rollen?

Laten we een keer koffie drinken. We vertellen je er graag meer over!

Neem contact op!

Daarom kiezen onze opdrachtgevers voor Skipp!

Doelgericht

Wij leveren sterke content en strategie. Binnen planning en binnen budget. Haalbaar én hanteer maken is het doel.

Flexibel

We denken met je mee. Wij bewegen mee. Marketing in motion met altijd één oog op de bal.

Compleet

SKIPP biedt films, animaties, design en ruime expertise in marketingcommunicatie.

Het SKIPP team

Wie zijn de drijvende krachten achter het team?

bekijk het team