SKIPP | Virtual realityblog | Marketing in Motion

Virtual Reality


In 2017 hebben we gezien dat ook Virtual Reality populairder is geworden en in 2018 verwachten we nog meer groei te zien. Want geef maar toe, wie vindt het nou niet gaaf om het gevoel te hebben om op de bodem van de oceaan te lopen omringt door exotische vissen of een Formule1 auto te besturen vanuit je eigen woonkamer?

Maar wat is Virtual Reality nou eigenlijk?

Virtual Reality geeft je het gevoel alsof je ergens anders bent. Makkelijk uitgelegd, een VR bril laat je twee verschillende beelden zien, een voor elk oog wat een 3D illusie creëert. De VR bril heeft sensoren die je bewegingen waarnemen waardoor je letterlijk omgeven bent door een 360 graden bubbel die voor een ‘’real life experience’’ zorgt.

Je kunt natuurlijk zelf bepalen of Virtual Reality echt iets voor jou bedrijf is. Maar stel je nou eens voor, je bent makelaar en je kunt de mogelijkheid bieden om meerdere bezichtigingen te doen vanuit je eigen kantoor door middel van een VR bril of je gebruikt Augmented Reality om je klanten een beeld te geven van hoe een nieuwe keuken eruit zou zien in het huis van de klanten.

Deel deze pagina