1 minuten leestijd (166 woorden)

Livestream en Webcast

Video, video, video is het enige wat je nog hoort en ziet tegenwoordig.

En daar hoort livestream en webcast natuurlijk ook bij. Wij verwachten een behoorlijke groei in het gebruik van livestreams en company webcasts. Daarom zien wij het dan ook als een van dé content marketing trends van 2019. Terwijl platforms als Facebook en YouTube al een professionele manier bieden om te live streamen, is LinkedIn bezig is met het testen van een livestream tool. 

SKIPP biedt professionele oplossingen op meer dan 30 verschillende kanalen en tevens op company websites voor interne communicatie. Vergeet niet dat livestreams prioriteit hebben in je tijdlijn waardoor meer mensen het zullen zien wat uiteindelijk tot meer engagement leidt. Met onze livestreams en company webcasts creëer je de mogelijkheid om direct contact met je doelgroep te maken. 

Door de identiteit en persoonlijkheid van het bedrijf te communiceren ontstaat er engagement met je merk of bedrijf. Wij van SKIPP bieden efficiënte en professionele mogelijkheden omtrent live streamen en company webcasts.www.skipp.nl/livestream

Related Posts

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.skipp.nl/